Din bestilling

Du modtager en ordrebekræftelse ved bestilling samt en besked, når produkterne sendes. Dette er automatiske forsendelser der kan ende i spam-mapper, så tjek der, hvis du ikke modtager bekræftelse. Sørg for at du har skrevet din email korrekt ved bestilling.

Hvis du har tastet forkert eller ved et uheld har valgt det forkerte motiv, følger du blot linket i bekræftelsesmailen og annullerer selv bestillingen straks, før den går i trykken. Derefter kan du afgive en ny bestilling, ændre det du ønsker og sende igen. Produktionen går hurtigt, og det er ofte for sent, når vi modtager en email om fejlen.

Tilfredshedsgaranti

Hver eneste artikel, du bestiller hos oss, er unik og bliver fremstillet specielt til dig. Vi kan derfor ikke bare lægge returvarer tilbage på lageret og udbyde dem til salg igen. På trods af det ønsker vi os, at du er helt igennem tilfreds med din bestilling. Derfor har du fordelen af vores

30 dages bytteret

Byt din vare inden 30 dage fra bestillingsdatoen, uanset om artiklen ikke passer, du ikke bryder dig om den, eller om den bare ikke svarer til dine forventninger. Vi tilbyder dig følgende muligheder:

  • Byt til en anden vare
  • Byt og få et tilgodebevis til din næste bestilling
  • Få pengene igen, medmindre du selv har designet det bestilte produkt

Før du returnerer en vare, se ordrebekræftelsen, og kontakt vores serviceteam, så hjælper de dig.

sprd.net AG er ansvarlig for alt relateret til ordrer. tjek vores Help Center for mere information og gjældende vilkår og betingelser.

Leveringsfrist og fragt

Forsendelsesomkostninger - Standard fragt

  • fra 0,- : 30,-
  • fra 50,- : 35,-
  • fra 187,- : 45,-
  • fra 450,- : 60,-

Sådan kan du være med til at sikre, at varen bliver afsendt hurtigst muligt

  • Fuld indbetaling på vores konto (forudbetaling)
  • Fuldstændig og korrekt betalingsinformation (kreditkort-betalinger)
  • Korrekte kontaktoplysninger
  • Juridisk og teknisk perfekte motiver

Fragtmetoder

Standardforsendelse: Ved standardforsendelser er sporing ikke garanteret. Alle forsendelse, som vi kan afsende sikkert i en A4-kuvert, sendes som brev uden trackingnummer. Dette gør det muligt for postbuddet at aflevere dine varer, selvom du ikke er hjemme. Større forsendelser sendes som pakke eller småpakke og får derfor også et trackingnummer.

Premiumfragt: Når du vælger fragtmetoden Premium (i de tilfælde, hvor den er til rådighed), får du altid et trackingnummer, så du kan følge din forsendelse uafhængigt af størrelse og indpakning.

Ekspresfragt: Ved vores hurtigste måde at få pakker frem på, Express, er trackingen naturligvis også uafhængig af størrelse og indpakning.

Læs mere om de forskellige forsendelsesmuligheder og estimerede leveringstider i checkout

Sådan undgår du reklamationer

nogle tip til at sikre dig, at du er tilfreds med din ordre

Tjek ordrebekræftelsen med det samme

Hvis du har tastet forkert eller ved et uheld har valgt det forkerte motiv, følger du blot linket i bekræftelsesmailen og annullerer selv bestillingen straks, før den går i trykken. Derefter kan du afgive en ny bestilling, ændre det du ønsker og sende igen.

Vær i god tid

Vi er godt nok hurtige, men vi garanterer ikke, at din bestilling lander hos dig i morgen. Der kan være problemer med et motiv, eller enkelte produkter er ikke på lager. Sørg for, at du har buffer nok til at få den i tide til fødselsdagen, jubilæet osv. Eller brug ekspresforsendelse for at få en garanteret leveringsdato

Brug størrelsestabellen

Hvis du ikke har bestilt produktet før. Brug størrelsestabellen du finder under produktdetaljer i designeren, og mål efter tøj, du har.

Test os, før du afgiver en større bestilling

Hvis du planlægger en bestilling til dig og dit team, og hvis du er usikker på størrelser, snit eller farver, så bestil først de utrykte artikler som prøve. Dem kan vi uden videre bytte. En enkelt T-shirt med test-tryk bytter vi i givet fald gerne til en ny artikel eller et tilgodebevis. På den måde er du med til at spare ressourcer og skåne miljøet.